گول نخورید ، اثر بخش ها شکل و شمایل شان یکی نیست ، فکر نکنید هر کسی که پُر چانه تر باشد و نقل مجلس گردد و همچون رادیو پیام با کلمات بمباران تان کند و لا به لایش از سرِ آن چه اعتماد به نفس می نامندش نازی و کرشمه ای بیاید و بادی به غبغب انداخته ، همان شخص هر کجا می تواند پیروز میدان گفت و گو ها گردد . آنجایی که گفت و گو برای رسیدن به یک سر نخی است تا برنده را به قله برساند ، حال آن قله چند ریالی بر حساب بانکی اش بیفزاید یا چند پله ای بر اعتبار روابط ش …
استاندارد ها را ما انسان ها در ذهنمان ساخته ایم ، که گاه این هایی که اندکی درس خوانده تر اند و چیزی بیشتر سرشان می شود ، وقتی که آن استاندارد تعریف شده به جای لوثِ داستان می رسد نام کلیشه بر آن می نهند .
فکر می کنید آن هایی که بر سر میز ها و در تعامل با آن ها تحت تاثیرمان قرار می دهند ، همان هایی اند که از یک الگوی واحد اثر بخشی بهره برده و استفاده می کنند ؟ با ویژگی هایی مشابه ، مثل یک کارخانه ی تولید ماکارونی با یک شکل واحد ، رشته هایی دراز و یک اندازه و قطری مشابه با سایر رشته ها ؟!
این مطلب ادامه دارد …